INJUSTICE, Uncategorized

NYTT BESLUT

Efter många velande har jag valt att stampa ner foten och påbörja mitt bloggande här på wordpress. Jag har tidigare bloggat för finest.se, spotlife, blogg.se mm.

Men känner att jag hör hemma här. Jag kommer att ta med er på en resa som har påverkat mycket i mitt liv. En svårighet som jag inte vill veta av rättare sagt. Min pappa fick ett anfall i febrari då jag och min familj fick ett tungt besked, ett besked man aldrig vill ha. Pappa fick sin diagnos i svår cancer. Den dagen kommer jag aldrig att glömma. Nu ligger pappa på dödsbädden och inväntar döden. Jag har under resans gång fått en helt ny inblick på livet. Hur viktigt det är att man tar vara på allt runt omkring, att man kan glädjas åt det lilla runt omkring. Att älska sig själv för den man är. Ja, listan kan göras lång. Hur som helst.

Att mista en anhörig är bland det värsta som finns, oavsett vad så kommer alla att göra det förr eller senare. Men det är ingenting man vill tänka på.

Jag kommer att blogga om alla olika riktingar i livet, man är ju trots allt människa!

Jag skapar själv min inställning och mina handlingar, och därigenom också mitt liv.

Standard

Kommentera

