THIS IS ME

Is home where you were born?

Hemkommen efter en hektisk dag på arbetet! nu har jag många roliga bollar i luften som jag har börjat få kraft till i att ta tag i igen. Jag har funnit min passion väldigt mycket i konst. Jag målar, målar målar konstant så fort jag får tid just nu. Tidigare har jag aldrig haft något intresse till det. Kul, jag kanske har en estetisk konstnärlig ådra ialafall? 😉 Hopehope!

Imorgon är jag och G lediga, det blir landet, en tur med båten, senare på kvällen så ska vi tilsammans med min familj på disco bowling! kul! 

Min kropp är helt slut både mentalt och fysiskt, G och jag har upptäckt att det ”spökar” här hemma. Vi har inte sovit en blund på snart tre nätter. Vilket känns skit surt eftersom vi precis flyttat in till en kanon lägenhet mitt i city. Suck. Vad ska man göra åt detta? ringa ett medium? tips? 

Många brukar säga, jag tror inte på ”spöken” förens jag ser det med egna ögon” 

Oh lord, kära ni kom över på en kopp kaffe och ni lämnar lägenheten med häpnad! haha. Hur som helst, nu ska jag ta ett varmt bad, och äta en god middag tilsammans med G. Vi hörs lite senare! 😉

Kärlek, mina kära läsare! 

Standard

Kommentera

