PASSION, THIS IS ME

Lovely day!

Har haft en tung arbetsdag, mycket att ta in! Och pressen blir bara högre och högre. Men detta rann av mig rätt snabbt då min underbara pojkvän kom och hämtade mig efter arbetet. Han hade köpt Swarovski smycken till mig, samt handlat hem take away mat. Inhandlat godis och mys. Så nu ligger jag nerbäddad med en hallon smoothie i min höger hand.

Idag har varit den mest känsligaste dagen jag varit med om på väldigt länge. Tårarna har kommit och gått som dem själva vill, och många utav mina kunder idag har påverkat mig negativt. Tråkigt! Men goda resultat blev det trots allt slit!

Imorgon ska jag och G planera för en resa i sommar, förmodligen något exotiskt land där ute. Några tips för i år?

Imorgon blir det yoga för fulla muggar. Jag måste avlasta min nedstämdhet som kommer ikapp mig allt för ofta just nu, samt hitta mitt inre lugn och framför allt den glada Victoria som jag vanligtvis är!

Kärlek, kära läsare!

20120607-224231.jpg

Standard

Kommentera

