ART, FASHION, NEWS, PASSION

Polo Ralph Lauren!

20120611-155434.jpg

Ska beställa dessa ursnygga skor idag’ jag är helt frälst i Polo Ralph Lauren. Och är så trött, trött, trött på Converse.
Så detta blir faktiskt en lite bättre kombination.

Idag har jag bokat tid hos min psykolog, eftersom min tunga panikångest har attackerat mig igen!!

Jag har även fått en liten spricka eller sträckning i mitt vänstra revben! Uuh. Jag har så sjukligt ont!

Men men! Kroppen får väll repa sig.
Hur mår ni mina kära läsare?

Amore, Amor, Loveee!

Standard

2 thoughts on “Polo Ralph Lauren!

Kommentera

