THE MEANING OF LIFE, VICTORIAS THOUGHTS

I Hate Missing You . . . ♥

Jag saknar känslan av att se dig i ögonen, att vara nära dig, känna din underbara närhet, se dig le, höra din röst, få krama dig i all evighet. Jag älskar dig mest utav allt, Pappa. Ibland springer mitt tom rum ikapp mig, vad jag än har omkring mig gott till ont fattas det alltid någonting. Du. Jag känner mig inte länge hel, du lyste upp min närvaro med dina ideer, planer, fansti och ditt sinne för kärlek till livet. Du var en livsnjutare som älskade att leva, du gjorde allt för att få överleva. Och att ändå vara så tacksam till livet i helhelt som du var fast så sjuk. Så förtjänar man att leva. Och jag är så ledsen att du inte fick överleva din svåra sjukdom. Men jag hoppas att du har det bättre där du är idag. Och att du är en fri människa i himlen där du kan få må bra. Jag saknar dig, jag älskar dig.

 För alltid. 

Standard

Kommentera

