A Cup Of Coffee, NEWS, VICTORIAS THOUGHTS

En kopp Kaffe för att . . . ♥

 Avrunda denna underbara kväll som har varit, Nu ska jag sätta mig själv i fokus då jag ska rycka tag i mig och producera lite musik. Ibland är fantasin på noll samt inspirationen och då är det väldigt svårt att skapa. Tiden springer verkligen iväg när man fokuserar på någonting, men sådant är livet.

 Kvällen i sig har varit lugn, vi har fixat och gjort fint i vårat hem ett ex antal timmar nu på eftermiddagen. Skönt att åka hemifrån när allting är i sin ordning, nästa allt. Haha.

Imorgon blir det en PW på morgonen måste komma in i min träning kontinuerligt igen, känner att den avtagit dem senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft ork och tid. Jag ska nog lägga upp lite flera inlägg under kvällen, så kika in snart igen! 

Jag blev galet sugen på Starbucks nu! När kommer det till Sverige? och jag vet att det finns på Arlanda. Men ett vanligt Starbucks Cafe som i alla andra städer? 

Standard

Kommentera

