ART, HOME STYLING

Don´t Screw It . . . ♥

Idag har jag ägnat mig åt att måla den resterade kvällen, jag gör det för att det är en slags terapi form för mitt mentala jag. I eftermiddags träffade jag även på Jamie och Alex samt Gabriel då vi satt och umgicks en stund tilsammans över ett glas nere vid vattnet. Super trevligt! 

Nu är allt packat och klart för en kanon helg tilsammans med mina nära och kära på landet i Dalarna. Det blir till att basta, bada, 5- kamp, och massa massa mera! Jag kommer att ta massa vackra bilder och lägga upp på min blogg, Så ni lär inte bli besvikna. 

Den resterande tiden ikväll blir till att packa och göra klart det sista för att sedan bara känna att ”mini semestern” drar igång! 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag samt kväll kära läsare!

Standard

Kommentera

