BIRTHDAY, NEWS, PASSION, SUMMER, THIS IS ME, Victoria Clarincé

Happy Birthday to Me . . . ♥

Idag fyller jag 21 år. Känns helt otroligt med tanke på att jag känner mig så pass mycket äldre än vad jag är. Jag har haft en helt fantastisk morgon. 😉 Jag vaknade av frukost på sängen, levande ljus i hela lägenheten med dämpad belysning, bakade kakor och tårtor i lager. G hade även tappat upp ett helt bad till mig med levande ljus och avkopplings musik. Igår flög i stort sätt hela familjen till Mallorca. Dem har 32 grader strålande sol och kommer att vara borta ett bra tag. 

Det känns lite tomt utan dem. Men senare under dagen blir det firande med den resterande familjen som är hemma i Sverige. Det ser vi fram emot. Jag hoppas att eran fredag har varit bra hittills och kommer att vara resterande dag. 

Standard

Kommentera

