ART, HOME STYLING, THIS IS ME

Making Over . . . ♥

Inspiration är någonting som jag vet att nästan alla behöver i sina liv för att skapa ny glädje och spänning i deras vardag. Som jag tidigare berättat för er så gör jag alltid om kontinuerligt i mitt eget hem då jag älskar att förnya allting eftersom jag tröttnar så snabbt. Så ut med det nya och in med det nya, haha!

Det gäller samma för mig när vi talar om kläder och mode, jag vet egentligen inte vad jag har för stil, jag ändrar mig snabbt och har alla olika plagg som finns hängandes i min walkin C.  

Standard

Kommentera

