FASHION, Fashion.. No Fashion?, Victoria Clarincé, VICTORIAS THOUGHTS

Hiss… Eller en Diss… ♥

Jag har verkligen inte förstått mig på detta ”trash” modet med håret. Det kommer förmodligen ifrån Rihanna eller Hollywood på någon sned vinkel. Det ser bara impulsivt och dumt ut.

Diss. 

Converse är snyggt, absolut! Men är inte detta för mycket? Jag tycker personligen att detta ser skit dumt ut, haha! Och klacken på skon ser jätte på klistrat ut, dåligt gjort, jag hade gjort det bättre själv!

Diss.

Christian Louboutin har alltid varit min personliga favorit när det gäller vackra skor! Dessa älskar jag, så otroligt snygga och framför allt glamorösa och kvinnliga! En stor hiss till dessa!

Victoria Secrets produkter är det bästa jag vet. Misterna är mina favoriter, behöver man fräsha till sig så räcker det med några snabb duschar och du luktar som en gudinna. Och mina personliga favoriter som jag rekommenderar i sommar är följande Hello Darling, samt Love Spell. 

Ljusa jeans i sommar är en självklar hit! vitt är bland det snyggaste jag vet, sedan är det ett självklart plus om man är lite solbränd också. All eyes on you!

Standard

Kommentera

