Instagram, NEWS, SUMMER, THIS IS ME

Morning . . . ♥

20120709-085207.jpg

20120709-085224.jpg

Idag börjar min dag med en rejäl vitamin kick! Idag är det en viktig dag för mig, jag har två viktiga möten. Och denna morgon kommer att bestå utav träning, tvätta och fixa mig på högvarv
Sedan bege mig härifrån kvickt!

Receptet på vitamin drinken finns ovan på bilden! Vill du ha en riktig vitamin kick eller är morgon trött som jag, try it!

Kärlek, Clarincé

20120709-091057.jpg

Standard

Kommentera

