INJUSTICE, THE MEANING OF LIFE, THIS IS ME, VICTORIAS THOUGHTS

Angels . . .

20120711-075856.jpg

20120711-075929.jpg

20120711-080119.jpg

20120711-080139.jpg

Godmorgon kära läsare!
Igår blev en väldigt dålig uppdatering, jag har haft problem under en längre period i våran lägenhet, då saker och ting flyttas av sig självt utan förklaring. Jag drömmer drömmar som är verklighets baserade efter min far, då vi sitter och pratar och gråter med varandra. Jag drömmer även om minnen som jag starkt kommer ihåg.

Nu kan jag inte somna om den sista timman, utan får försöka ta mig upp ur sängen. Idag kommer underbara C hit. Hon är ett duktigt medium och ska hjälpa oss i lägenheten med energien, samt försöka ta kontakt med min far på andra sidan. Jag är jätte nervös inför detta mötet och tankarna går i vågor, vad ska jag förmedla, vad ska jag inte förmedla? Vi får se.

Nu ska jag göra mig i ordning och göra mig en nyttig frukost för att få i mig energi inför denna dag, då det kan behövas. Mycket står på spel idag och mycket ska göras innan mötet med C.

Kärlek, Clarincé.

Standard

Kommentera

