2012, ART, Autumn, Colorful, Disco Fever, Gin, Instagram, NEWS, PHOTOGRAPHY, THIS IS ME, Victoria Clarincé, VICTORIAS THOUGHTS

Victoria Clarincé . . . ♥

 

Kära läsare, tanken slog mig allt mer att ni kanske inte fått fingret på vem jag faktiskt är, jag är dåligt på att ta bilder på mig själv eftersom jag hellre står bakom kameran! Men här är en liten bilduppdatering på mig! Ikväll blir det utgång väntar på mina kära pojkvän som jag inte sett på ett tag! Skål! Ha en underbar kväll! 

Standard

Kommentera

